2011. június 15., szerda

A hazai az igazi...

Nemrég akadtam rá erre a szuper receptre. Bevallom, először kicsit félve álltam neki itthon zsömlét készíteni...de nem bántam meg. Amióta a "szakértőim" ezt megkóstolták, azóta csak ezt kérik, mert szerintük ez az igazi. A kép még az első próbálkozásom alkalmával született...azóta több fortélyra rájöttem már :D!


Az eredeti receptet itt találjátok:
http://www.nosalty.hu/tejes_zsemle_recept_9676

Néhány megjegyzés a recepthez:
- a ml-t én grammként számolom
- ha nagyon nem megy a kis gombócok formázása, akkor kicsit vizezzük be a kezünket
- az első adag zsemle valóban hosszabb ideig sül, de utána felgyorsulnak az "események"
- nálunk egy adag sohasem elég...
- le lehet fagyasztani. Kiolvasztás után is fincsi a tésztája...

Remélem, aki elkészíti a receptet nem fog csalódni benne ;D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése