2011. július 26., kedd

Sütőben sült fánkocskák...

A múlt héten leltem rá erre a receptre az egyik kedvenc oldalamon. Sajnos a hétvégén nem volt annyi időm, hogy elkészítsem, de ma rászántam magam.
Valójában nem rossz, ízletes, de nekem hiányzott az az "igazi" fánk íz, az olajban sütés íze...mindenesetre egy próbát megér...nálunk a nagyfiamnak nagyon bejött (ő igazából nem egy fánkos típus), a kicsinek pedig nem annyira (aki pedig fánkos típus).

Íme a recept linkje:
http://www.nosalty.hu/sutoben_sult_fankok_recept_53720

Megjegyzés:
- nekem picit ragacsos volt a tészta, így több lisztet tettem hozzá
- nem volt itthon tojás, így ez kimaradt belőle...
- nagy előnye: nem lesz "olajszagú" tőle a lakás...

Jó sütögetést! Képet később töltök fel!

Íme a kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése